Navigatie

VRAAG & ANTWOORD


Hier vind je alle antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet bij, stuur ons dan even een berichtje, ook jouw vraag willen we graag beantwoorden.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt je bestelling op één van de volgende manieren betalen:
Ideal: betaal via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.
Credit Card: betaal met Visa of Matercard en je bestelling is ook nog eens verzekerd.
PayPal: betaal je bestelling snel en eenvoudig met je eigen PayPal-account.
Bancontact: is een populair betaalsysteem bij onze Belgische klanten.
Klarna: betaal 14 dagen na ontvangst van je bestelling; je krijgt automatisch een factuur van Klarna. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest, ga je automatisch akkoord met de Algemene voorwaarden van Klarna, deze vind je hier. De extra kosten voor deze betaalmethode bedragen €1,00.

Wat zijn de verzendkosten?
De kosten voor het verzenden van bestellingen bedragen binnen Nederland €3,50 en naar België €8,50.
Bestellingen boven de €70 worden GRATIS verzonden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Omdat we de producten op bestelling bedrukken, kan de levertijd variëren. We proberen altijd om de bestelling binnen 3 dagen te verzenden.

Hoe werkt het retourneren van mijn bestelling?
Ben je toch niet helemaal tevreden over je bestelling en wil je het product retourneren? Dat vinden we heel jammer, maar dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Na het ontvangen van je bestelling, heb je 14 dagen het recht om je te bedenken;

  • Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een email naar info@printjesenprinsesjes.nl met je naam, adresgegevens, ordernummer en welke producten je wilt retourneren.
    of download hier het formulier herroeping, vul hem in en stuur deze per e-mail of mee bij je retourzending (let op: het formulier moeten wij binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling ontvangen hebben);

  • ​hierna heb je nog 14 dagen de tijd om je product(en) terug te sturen naar ons. Stuur je product(en) terug naar dit adres:

Printjes en Prinsesjes | Buyspad 28 | 1051 MB | Amsterdam

Wij zullen het aankoopbedrag en wanneer je de hele bestelling retourneert ook de verzendkosten die je voor deze bestelling hebt betaald binnen 14 dagen na je retourmelding terugstoren.

De kosten voor retourzending zijn voor jezelf.
Wanneer je deze met PostNL verstuurt (binnen Nederland), zullen dit de kosten zijn;
Brievenbus post: € 1,95  
Brievenbus pakket:  € 3,95
Pakketten: € 6,95

Download hier het formulier herroeping

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een adres buiten Nederland?
Wij versturen bestellingen naar klanten in Nederland en België.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, hoe kan dit?
Grote kans dat de bevestiging in je spambox terecht is gekomen. Vind je daar ook geen bevestiging? Stuur ons dan even een berichtje via info@printjesenprinsesjes.nl, dan kijken wij of je bestelling goed doorgekomen is en bevestigen we deze alsnog. 

Kan ik mijn bestelling als cadeautje naar iemand anders laten verzenden?
Ja, je kan bij het afronden van je bestelling een ander afleveradres opgeven.
Heb je ook een kaartje aan je bestelling toegevoegd? Dan kunnen wij jouw persoonlijke boodschap op het kaartje schrijven. Dit kun je heel eenvoudig bij 'opmerkingen' aangeven of stuur ons gewoon even een mailtje, dan maken we er samen een mooi cadeautje van.

Kan ik mijn product(en) ruilen?
Is de maat niet goed of wil je toch een ander printje? Stuur dan de producten retour en plaats een nieuwe bestelling. Hierbij betaal je wel opnieuw de verzendkosten. 

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om contact met ons op te nemen en je klacht te mailen naar info@printjesprinsesjes.nl. We zullen dan onze uiterste best doen om een goede oplossing te bieden.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Welke maat heb ik nodig?
Hieronder kun je zien welke maat voor welke leeftijd geschikt is:
Maat 56 | 0-2 maanden
Maat 62 | 2-4 maanden
Maat 68 | 4-6 maanden
Maat 74 | 6-9 maanden

De rompertjes zijn in maat 56 en 62 verkrijgbaar en de t-shirtjes in maat 62, 68 en 74.
Mocht je toch een andere maat willen, stuur dan even een mailtje, dan kunnen we altijd kijken wat we kunnen doen.

Waar kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Wat leuk dat je op de hoogte wil blijven van onze nieuwtjes! Meld je hier snel aan.

Is Printjes en Prinsesjes ook op Social Media te vinden?
Jazeker, je vindt ons op InstagramFacebook en Pinterest.

Ontwerpen jullie alles zelf?
Ja, alle printjes in de webshop zijn door ons zelf ontworpen en zijn dus uniek.

Komen er ook nieuwe printjes in de webshop?
Wij zijn altijd bezig met leuke printjes en nieuwe producten, houd ons dus goed in de gaten om niets te missen!
Of meld je hier aan voor onze nieuwsbrief, dan word je vanzelf op de hoogte gesteld van onze nieuwe producten en acties.

© 2017 - 2019 Printjes en Prinsesjes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.